Retrospektyva: Masakatsu Agatsu

spalio 14, 2008

blog.hardcore.lt/magas – patys seniausi mano blogai. Perskaitęs išsižiojau – nifiga sebe protingas vietomis buvau. Mjo – pažiūrėt į ankstesnes savo mintis kartais nelyg išminties knygą paskaityti. Nu nieko nuo to laiko nepasimokiau. Liūdna.

Masakatsu agatsu:
The hreatest victory is over yourself.

***

“Na gerai, pabandyk dabar.”
Išvedimas iš pusiausvyros? Koks išvedimas?.. toks vaizdas, kad Irmantas įaugo į žemę.

Yra kur tobulėti.

Daug, taip sakant, žemių gyvenime praradome. Laikas atsiimti. Treniruotės, dainavimas, draugai… Kaip sugebėjau tiek laiko apie tai tiesiog negalvoti? Vos prisiminus apgailestavimas kaip koks radikulitas susuko.

***

Gerai, kad yra žmonių, kurių sugebėjau neprarasti. Labai geras rytas pas dedę Edmą. Mažytis super-mielas espresso kavinukas vienai (tiksliau – pusantros) porcijos, kurį irgi išbandžiau (paprastai geriam kavą dukart, bet vieną – kadangi smarkiai vėlavau – d. Ėdmas jau buvo išgėręs. Tad savo antrajį pasidariau su ‘vienviečiu’), mylimas niekuo neypatingas vaizdas pro virtuvės langą (gatvė, rudeniniai medžiai ir pastato šalia siena) – atrodo, kuo jis man taip galėtų būti brangus?

Bet tiek rytų su kava ir dėde Edmu prie šito lango praleista. Senas ex-mokslininkas fizikas-teoretikas, aštriu protu ir jumoro jausmu, savitai laisvu mąstymu ir neypatingu skaitymusi su kieno nors savimeile (ypač ne tiesos sąskaita), mėgstantis ir padėjęs man pamėgti gerą kavą, mėgstantis ir padėjęs man pamėgti džiazą, pastoviai prakrapštantis mano mąstymo dėžutę ir besišaipantis iš to, kokia ji ankšta. Atspėjęs dar prieš tai, kai išsižiojau apie jas pasakoti, kai kurias mano išvadas apie save, padarytas pažiūrėjus filmą “burn before reading”, kurias paminėjau post’e “A good end of a good day” Nedeklaruotas mano mokytojas ir mentorius. Vienas iš kelių mano labiausiai vertinamų žmonių.

Jo, šiame pasaulyje yra ne tik drakonų ir vienaragių, bet ir žmonių🙂

4 atsakymai to “Retrospektyva: Masakatsu Agatsu”

  1. gyvulys said

    Ka veikti su drakonais ir vienaragiais mes zinom. Bet zmones…?

  2. gyvulys said

    Neberasai. Vadinas viskas susitvarke🙂

  3. muminukas said

    Neberašau, nes kolkas galiu nerašyti🙂

  4. gyvulys said

    niu tai is esmes tas pats🙂

Parašykite komentarą

