O kas iš mūsų sveikas?

spalio 29, 2008

It’s no longer a question of staying healthy. It’s the question of finding the sickness you like” (Jackie Mason)

Visalaik su truputį pašaipia šypsena žiūriu į patarimus, kaip – “kam tau tokiam jaunam ta kava?”, arba – “valgyk sveikai”, ir – “nu surask, pagaliau, ką nori veikti savo gyvenime”.

Tiksliau, nevisai taip – visąlaik, kai esu savimi. O kitu metu kažkaip lengva liūdnai pakinkuoti galva ir sakyti – “aš stengiuosi, bet nerandu, kas man patinka…”, arba pasijusti prastai, nes nerandu argumentų, kam man ta kava, ar kodėl praleidinėju paskaitas kai nėra nuotaikos, arba jaustis kvailai kai kas nors pasako, kad mano noras pabandyti pypkę yra labai nelogiškas ir neatneš nieko gero ir apskritai turėčiau jo gėdytis.

Ech, kaip visi mėgsta galvoti už visus kitus.

Beje, kai esu savimi, pačiam taip pat geriau sekasi negalvoti už kitus.

Ne, gerbiamieji. Mano kavos kiekiai yra mano (kuriuos, beje, susireguliavau pats, kai nepatiko coffee rush’as), pypkės nerukysiu greičiausiai tik tuomet jei nepatiks, o gyvenimo kelią rasiu lygiai tada, kada rasiu.

<Not related>

Penktadienį arbatinėje buvo indėnų kultūros vakaras. Jame dalyvavo du lietuviai indėnistai ir vienas tikras indėnas Actekas.

Iššaukti pojūtį, kurį sukėlė žmogaus žvilgsnis yra iš tikrųjų nesunku, jei tik jį prisimeni.

Šią akimirką man padeda vieno indėnisto žvilgsnis. Tvirtas ir galingas, tačiau atviras ir geraširdis.

Mintyse pažiūriu jam į akis, ir viduje atsibunda panašus pojūtis.

Į mano gyvenimą sugrįžo aistra Š. Amerikos indėnams!

4 atsakymai to “O kas iš mūsų sveikas?”

  1. gyvulys said

    As! jei neskaiciuosim slogos🙂

  2. unkown said

    Jei esi savimi – nei teisintis, nei šaipytis nereikia. Viskas turi priežastis. Gali jas ignoruoti, apsimesti jog pats viską geriau žinai, o gali įsiklausyti į gyvenimą ir pamąstyti, ar jame nesislepia pamoka, kurią galėtum išmokti. Š.Amerikos indėnai čia iš tiesų “not related”. Žavėtis kitais prasminga tada, jei save kuri ne mažiau, nei “tiesiog žaviesi” kitais…

  3. muminukas said

    Va ir stenkis būti pats sau mokytoju – visad atsiras, kas norėtų perimti mokytojo rolę. Truputį nemėgstu anonimiškų asmeninių komentarų – gal, kolega, norėtumėte prisistatyti?

  4. Muminukas said

    gy – normal’s not normal, remember?😉

Parašykite komentarą

