Šiaip tai būna ir mažiau išsimiegojusių.

lapkričio 6, 2008

Aplodismentai gyvenimo jumoro jausmui – naujas kintamasis darbe, identiškas analogiškam kintamąjam buvusiąjam darbe. Būtent dėl šio kintamojo palikau buvusį darbą – jei per mėnesį niekas nesikeis, sprendimas padirbėti iki naujųjų bus pakeistas. Neturiu jokio noro būti spardomas.

***

“Dainius, you should stop pretending you are happy. You are on the verge of depression.”

O maniau bus labiau intelektuali diskusija, neinant giliau. Greičiausiai gerai, kad klydau. Truputį baugu, bet taip pat išblaivina išgirsti tai, ką žinojai giliai viduje, bet nenorėjai pripažinti sau. Bet įdeda į rankas visus įrankius, kurių nenorėjai imti pats. Turbūt todėl, kad tuomet juos reiktų ir panaudoti.

Mane kartais stebina kiekis žmonių, kurie mane supranta kurkas geriau, nei mano šeima. Neduok dieve ir man savo šeimoje tiek tesuprasti savo artimuosius. Nors yra žmonių, kurių buvimas mano gyvenime suteikė man šansą (turbūt savo pavyzdžiu?).

Kai kuriuos žmones reik išvaryti lauk (gražiuoju neišeina) iš savo erdvės – dar ankstyvoje vaikystėje išmokau toleruoti nepageidaujamus svečius. 

O po to bus galima dirbti su savimi toliau.

Vienas atsakymas to “Šiaip tai būna ir mažiau išsimiegojusių.”

  1. gyvulys said

    “Miela drauge,
    Senokai jau ką ir beparašiau? Turbūt pasiilgai? Dar klausiu… juk kitaip ir negalėtų būti! O kodėl nerašiau? Net nežinau… galbūt todėl, kad purvas baigėsi – nebėra ant ko rašyti. Ant sniego? Kažkaip nesinori (juk jau minėjau – prastas iš manęs romantikas). O ir šiaip ne kažin kas mano nuostabiame pasaulyje vyksta. Ar žinai kad kiekvienas gyvename savo susikurtuose pasauliukuose? Aišku, kad žinai. Gal norėtum, papasakočiau tau apie savąjį? Net neabejoju, kad norėtum! Ir aš visai mielai tau apie jį papasakočiau, bet… matai, aš jo dar gerai neapžiūrėjau, o kalbu aš tik apie tuos dalykus, kuriuos puikiai išmanau. Galbūt todėl taip dažnai tauškiu apie nieką. O tu savo pasaulį gerai pažįsti? Visada iš pirmo karto grįžti į namus (savo namus)? Pasisveikini su tuo, su kuo sveikintis reikia, ir neatiduodi skolos tam kam nesi skolinga? Koks tavo pasaulis? Jį kuri pati, ar tą varginantį, bet įdomų darbą patiki kitiems?

    Neseniai pastebėjau, kad mano pasauliui trūksta veikėjų. Dauguma statistai prabėgantys gatvėje, dar pasitaiko vienas kitas antraplanio vaidmens atlikėjas, atsainiai perskaitantis savo tekstą, ir viskas. Imu manyti, kad susirgau žvaigždžių liga (nors su mano įgimtu kuklumu tas mažai tikėtina) ir tiesiog kiekvieną rimtesnį vaidmenį bandau pasigriebti sau. Smagu būti Tartiufu, muškietininku (vienas už vieną), Hamletu, Romeo (bėda, tik kad be Džiuljetos). Ne, čia turėjo būti ne skliaustuose, čia kaip tik svarbiausia: vienas muškietininkas su išsigimusiu šūkiu, vienišius Romeo (galiu pabūti sau ir Džiuljeta, bet tokie vaidmenys niekada neviliojo)… Maždaug čia mano žinios ir baigiasi. Tiesa, dar puikiai pažįstu vieną veikėją – tą pagrindinį, kur savinasi mano vardą ir nešioja mano kaukę. Jis gan pastabus žmogus (tikiuosi). Galėčiau jo paklausti, išsiaiškinti šį tą apie supančią aplinką, bet mes labai retai šnekamės, o jei ir šnekamės, tai vos keliais žodžiais persimetam.Kada sutikęs gatvėje aš jį dar papurtysiu už atlapų: kodėl tau neparašė, ko toks atžarus pasidarė ir t.t. Mudu dar rimtai pasikalbėsime.

    Aš kaip solidus žmogus visada labai mėgstu laiške vieną kitą moralą, bet šį kartą nieko geresnio nesurezgu, kaip tik svetimų minčių kratinio atkartojimą:

    “Mergaitės – neprotingi padarėliai,Jos žaidžia vaikystės spalvomis.”V.Mačernis

    Ką manai? Visgi mergaitėms jis patinka… Turbūt ne už šias eilutes, o gal kaip tik už jas?”
    A_Nevėžis

Parašykite komentarą

