Blankiai liūdnoka sekmadienio pavakarė dar negėrus arbatos

gruodžio 14, 2008

Visalaik norėjau kur nors mieste rasti vietą, kurioje dažnai pūstų vėjas, ir susikurti sau mažytį vienvietį ritualą – kartą per mėnesį ten ateiti jo paklausyti. Visai neseniai radau tokią vietą prie pat savo namo (as it were). Ten esanti sankryža ir gatvė yra ant kalvos ir jų nuo vėjo neuždengia namai. Pavadinau tą vietą Vėjo keliu. Mintis graži, bet kadangi ten ne taip paprasta rasti kur pasėdėti, manau, man reiks dviejų vietų🙂.

*

Vakar buvo nuostabus arbatos virimo pagal Lu Yu (nesvarbu) užsiėmime. Gėrėme Liuanio juodąją arbatą (konvencioalios arbatos gėrėjai – sveiko proto žmonės – jūs tokios nesate ragavę. Trust me). Išgėriau vieną nediduką puoduką, bet man užteko.

Apskritai, tikra kiniška arbata nuo ‘ai, bus gerai’ (konvencionalios) arbatos skiria (tame tarpe, arba – ypatingai) skonio… turtingumu. Paėmus tikros arbatos gurkšnį pasijunti taip, tarsi prie arbatos skonio dar jauti – visos pievos, galbūt kalno, paskendusio debesyse arba vaizdo aukštai nuo skardžio į ūkanotas žemumas – skonį…

Arbata, kurią gėriau vakar – labai labai savotiška. Jos skonis ir aromatas man priminė… kartu juodžemį ir pasivaikščiojimą senuose, apleistuose pastatuose. Armandas (kuris vedė vakarą) užsiminė, kad vienam jo draugui arbatos mėgėjui ta arbata priminė burokėlių rūsį (paprasta – rūsio kvapas sumišęs su nestipriu burokėlių kvapu ;]).

Klaikoka, ar ne?

Man ta arbata neapsakomai patiko.

*

Šitaip beveik visiems artimiausiems mano draugams vienaip ar kitaip apstojus dalyvauti mano gyvenime aš tikrai tapsiu save palaikanti samenybė. Tiktai pasebėjau, kad tokia pozicija iš manęs kaip ir reikalauja ir būti tokiu… em, išskirtiniu, kokiu aš visąlaik norėjau būti – ir tai mane gąsdina.

Taip pat supratau, kad asmeniniai demonai ypatingų geografinių sentimentų neturi ir iškeliautų paskui mane. Šikniai – aš noriu važiuot be jų. Tad turbūt teks važiuoti vėliau.

“Išeiti pasivaikščioti galima ir Lietuvoje.” – (apibendrinti) vieno įdomaus žmogaus žodžiai man. Hmm…

Parašykite komentarą

