gruodžio 26, 2009

Kartais, matydamas (?) pasaulio grožį ir turtingumą, skausmingai pajuntu kas esu. Koks pilnas baimių, sužeidimų, mirusių nuostatų, silpnas ir nejautrus, nemokantis klausytis ar matyti.

Iš dalies tai liūdnas pojūtis.

Iš dalies – teikiantis vilties.

Gal man tik atrodo, kad kiti džiaugiasi tokie būdami, gal kiti tokie nėra, galbūt kituose aš tiesiog matau save.

Galbūt per retai klausausi pasaulio dainos. Galbūt dėl to, kad ją išgirdus reiktų tapti tuo, kas esu, atsakingu už viską ir suprasti, koks esu mažas ir kad iš tikrųjų galiu viską.

Kodėl pasaulis man dainuoja tik vakarais?

Vienas atsakymas to “”

  1. newwind said

    Pasaulis dainuoja visada. Kodėl tu jo klausai tik vakarais?

Parašykite komentarą

